Inapoi pe scena



 

Daca uneori ma vizitezi  in speranta unui articol probabil te vor multumi aceste randuri. Am fost mai mult decat ocupat in ultima perioada, examene peste examene pentru o stampila pe foaie. In final am ajuns aici si, cu mintea ceva mai limpezita voi incerca sa-mi fac revenirea in valul de articole postate zilnic pe wordpress. Ce-ar mai fi de zis? In ultima perioada incerc sa pun pe picioare impreuna cu un coleg un proiect speram noi de succes. Este vorba de un site care va contine articole si materiale as zice opuse fata de cele cu care v-am obisnuit. Target-ul va fi mult mai mare si, daca planificarea noastra de acasa va coincide cu cea din targ, am putea sa iesim la lumina in urmatoarele doua saptamani. Sper ca v-am facut curiosi.

Inchei aici promitand cu jumatate de gura ca ma voi revansa cu articolele. Inspiratie sa fie.

3 responses to this post.

  1. Posted by Ema on June 29, 2009 at 5:09 PM

    astept rezultate palpabile spor

  2. Posted by schnappi on June 29, 2009 at 11:25 PM

    oare doar o singura foaie de hartie?? hmmm…cred k ce conteaza ii cu ce ramai dupa…
    aka ce inveti k sa ai “foaia aia”…parerea mea 😉

  3. Da, dar avand in vedere ca sunt o gramada de univeristati ce scot diplome pe banda rulanta , gen titu maiorescu, spiru samd, unde termini si daca esti legat la ochi e cam aiurea in final sa stii ca tu ai o hartie ce se echivaleaza cu a unui elev de la ei. Stiinta cuprinsa in ce inveti tu acasa e altceva.

Leave a Reply

