Viitor Nesigur


Cu totii avem anumite vise legate de viitor: o casa, o familie, o cariera. Statul roman se va asigura insa ca vei muri cu aceleasi vise de cand erai copil. Nu am de gand sa critic evolutia parlamentului sau inflorirea noastra dupa cei 20 de ani de democratie, ar fi doar vorbe in vant care nu ar schimba cu nimic situatia mea sau situatia ta. Principala mea motivatie in viata este cand vad copii cu 15 ani mai tineri ca mine, fara scoala, fara educatie care doar intind mana pentru a castiga intr-o zi cat as castiga eu in trei, in cazul in care as avea o facultate de elita si un master in plus si as lucra la o firma privata daca se poate cu sefi americani, francezi sau orice altceva in afara de romani. O alta motivatie este sa vad persoanele care dorm in parlament si au salarii si pensi de vis sau cei bogati peste noapte ce se plimba in bmw-uri si mercedesuri fara facultate. Vedeti cat e de usor sa te descurci in Romania? Practic nu trebuie sa faci nimic, deci, de ce ne plangem? Viata in sine e o loterie, ne nastem pentru a face jumatate din viata scoala si apoi cealalta jumatate sa o folosim, iar in final ajungi la concluzia ca ai avut mai mult ghinion decat unul mai slab pregatit decat tine. Si intotdeauna va fi acea vorba “inveti pentru tine, nu pentru note” sau “nu muncesti pentru bani, ci muncesti din pasiune”, dar valabila nu este niciuna. Dupa..sa zicem doua saptamani de la un examen pentru care eu am invatat si tu nu ai facut-o, in cazul in care ai copiat de la mine si am luat note egale, ne vei lua pe amandoi si ne vei intreba ceva din materie, garantez cumva ca niciunul nu va mai stii sa raspunda si practic, eu m-am ales doar cu un exercitiu temporar al mintii/memoriei. O concluzie: in viata totul e dupa noroc, dupa pile, ceea ce faci tu este doar..hai sa zicem, dezvoltarea unui hobby. Nu am inspiratie, nu am chef de nimic. In fiecare noapte ma gandesc ca de dimineata va fi altfel, in fiecare dimineata ma trezesc cu speranta sa-mi schimb viata si adorm mustrandu-ma ca mi-a mai trecut o zi din viata. Sunt doar un pion ce se invarte in fum.

4 responses to this post.

  1. …in prezent.

  2. Posted by betty on February 8, 2009 at 9:49 PM

    Da, in momente de genu asta trebuie sa gasim ceva de care sa ne agatam,sa ne ridice la suprafata. Orice e binevenit. O plimbare sau poate o carte.., in cazul meu cel putin.
    Las’ ca vine ea scoala 🙂 cu chestii noi

  3. Posted by deadcountess on February 9, 2009 at 2:25 PM

    nu crezi ca ar trebui sa faci ceva ca sa schimbi ceva? iti pierzi viata asteptand sa ai curajul sa schimbi ceva, sa faci nebunia aceea care in definitiv te va face fericit. si linistea nu vine odata cu pacea zilnica, ci odata cu multumirea ta interioara, si tu nu esti multumit.

    nici eu nu sunt multumita, dar sunt fericita, pentru ca fac tot ce imi sta in putinta sa schimb ceea ce ma face nefericita, sa imi schimb viata, caci viata mea se afla in propriile mele maini si e de datoria mea sa o fac mai buna sau mai rea: dupa pofta inimii.

    maine fac 20 de ani A., am crescut. remember?

  4. imi plac gandurile tale au foarte multe in comun cu ale mele..

Leave a Reply

