Sărbători fericite?


E ciudat cum timpul trece fara sa realizezi. Mi-am dat seama ieri ca vine iar revelionul desi abia il lasasem in cutia lui din colt. M-a anuntat cu acelasi sadism ca a mai trecut un an fara sa vreau si ca ma asteapta inca unul la fel de monoton. Si a durat o clipa anul deja trecut, clipa in care nu am putut sa ma bucur de viata . E ciudat cum vin sarbatorile succesiv, moment de vacanta in care poti sa-ti odihnesti sufletul si sa constientizezi ritmul nebun prin care ai trecut. Rutina nu te lasa de obicei sa faci asta, tinandu-te-n cursa cu cantecul ei de iele. Si iar e Craciunul, dar de ce tot revine cand e de fiecare data la fel? E soare afara, e cald si uscat, la usa nu va veni nici anul acesta vreun colindator, romanii se vor gandi tot la mancare si nu la religie, revelionul mi-l voi petrece tot printre straini, in continuare va fi considerat ca noaptea in care trebuie sa bei cel mai mult si in care trebuie sa ai boxele la maxim pana dimineata. Si de ce ar trebui sa fi atat de fericit cand ti-ai pierdut un an din viata? Cand esti doar cu un pas mai aproape de moarte? Iar mie…mie candva imi ziceau “copilul”, “baiatul”, “tanarul” si acum “domn”, si alerg printre ani spre nicaieri .
Cred in continuare in miracolele de Craciun si regret cumva spunand ca poate de acum nu vor mai fi articole, ura ce ma inspira a fost inlocuita de cineva, iar toate ideile mi s-au spulberat.
P.S. Celor pasionati de filme le recomand “Seven Pounds”,”The Lake House” si “City of Angels”

7 responses to this post.

  1. Posted by betty on December 23, 2008 at 3:09 PM

    Cred ca toata lumea a vazut ultimele doua..
    Nu mi-a placut niciodata keanu reeves

  2. Posted by schnappi on December 24, 2008 at 1:00 AM

    mie inca mi se mai zice copilu 🙂 iar la mini ningee 🙂 am colindat again anu asta 😀 si din punctu meu de vedere Craciunu ii cea mai frumoasa sarbatoare 🙂 iar amandoua daca le petreci cu straini isi pierd MUULLLTTTT din farmec 🙂

  3. Ninge si la mine si deja s-a depus…cu adevarat o seara magica. Poate va fi un Craciun fericit.

  4. Posted by betty on December 24, 2008 at 4:05 PM

    Poate ne arati si noua poze cu orasul tau fabulos in plina sarbatoare de iarna 🙂

  5. si eu simt acelasi lucruri. azi am plans. trist craciun. invatat pt sesiune si monotonia de acasa. ma bucura in schimb fulgii!

    craciun fericit andrei!!

    ps> poate va fi un craciun fericit..

  6. Posted by irina on December 25, 2008 at 1:52 PM

    Sarbatori fericite tuturor! E o vreme superba la Piatra, ninge si e alb tot orasul!

  7. nu cred k am vazut un film care sa ma impresioneze mai mult ca acesta “City of Angels”…

Leave a Reply

