Bucuriile Vietii.



As vrea sa vorbesc despre, sa le zicem, “bucuriile” vietii si nu ma refer la distractie si divertisment. Eu fara sa vreau traiesc in trecut, pentru ca am multe lucruri ce inca ma leaga de toate. Viata in sine e…o saramura spirituala care fereste trupul de descompunere. Traim cu teama zilnică a pierderii ei; totusi, cand este pierduta, nu ii simtim lipsa. Si nu avem o opinie legata de ea, traim doar rutina si ne arcuim dupa situatii. Avem bucurii, avem sperante si vise, avem iluzii si dezamagiri, dar brusc devenim imuni sau poate resemnati. Nu cred ca avem o idee despre viata, te iei cu anumite lucruri, acum esti fericit, viata e simpla si intr-o secunda totul e negru si complicat. Poate ne e frica, poate de aceea o vedem atat de simpla, dar poate suntem speriati si de aceea ne pare atat de complicata. Esti macinat de stresul unei idei care peste o zi va deveni banala, si totusi, esti aceeasi persoana neschimbata.
Ce te bucura in viata? Nu, ce te bucura cu adevarat in viata? Oricum te poti realiza cu adevarat intr-o singura directie. Sa alegi cariera, faima si banii? Sa alegi familia sau sa calatoresti de unul singur in jurul globului? Sa te multumeasca niste note, cifre scrise pe o hartie care reflecta, nu reflecta realitatea sau poate libertatea de a ajunge pe cel mai inalt varf? Sa te bucuri atunci cand echipa ta favorita castiga sau cand iti vine pe lume un copil, de ce nu si casatoria cu persoana care, crezi tu, te completeaza? Nu cred ca viata mea e cu mult mai diferita de a ta, probabil si la tine e monotona, rutina ti-a inclestat maduva si observi cu mainile legate cum trec saptamanile ireversibil. Si de cand n-am mai ras? De cand n-am mai fost cu adevarat fericit?
Cred ca doar ne amagim cu iluzii…bucuriile vietii…sensul? Sensul vietii e..destinul? Defapt, cred ca..bucuriile in viata iti sunt date de ce iubesti, bucuriile le consider amintirile avute alaturi de persoanele dragi si sunt constient ca ma contrazic si ne contrazicem de la o zi la alta, dar poate ne mintim doar ca sa mergem mai departe.

3 responses to this post.

  1. Posted by deadcountess on November 16, 2008 at 3:14 AM

    tu inca iti mai cauti sensul… si eu il mai caut. si tu traiesti in trecut pt k ai avut clipe fericite. eu pentru ca am iubit prea mult un foc inghetat si cand l+am atins m-a pietrificat aproape instantaneu cu pupilele dilatate, cu imaginea lui in minte ca un ultim snapshot.

    e trecut de miezul noptii e chiar 2 dimineata. spre deosebire de prietenii mei i’m a lonely girl, am realizat ca traiesti mai mult daca simti fiecare secunda care se scurge…. cand timpul se dilata .

    fiecare individ simte altfel lucrurile. altfel am fi copii nereusite cu totii. eu rad ori de cate ori am ocazia. alteori plang. pentru ca sunt om.

    mie nu+mi mai e teama sa traiesc. tie, iti este seama? voua? voi ce iubiti pt k eu iubesc tot ce pot iubi ?

  2. Posted by maimutza on December 4, 2008 at 10:28 AM

    asa e…viata e plina de surprize, azi esti cel mai fericit, maine ti se intampla ceva si-ti distruge toate sperantele, apoi iar rasare soarele pe strada ta si tot asa.

    toate evenimentele ne schimba, ne face sa fim altfel, dar ca sa fim fericiti, voi ce reteta aveti?

    eu am invatat ca pentru a fi fericita e nevoie sa privesti lucrurile de sus, fara sa te afecteze mizeriile societatii. trebuie sa vezi motivul pt care viata e asa si sa nu o critici.

    avem norocul, multi dintre noi, ca suntem sanatosi si avem cu ce vedea lumea, cu ce o auzi, cu ce o simti. asta e adevarata fericire…ca Dumnezeu ne-a daruit puterea de a percepe

  3. Posted by kty on February 16, 2009 at 2:18 PM

    adevarul este ca ma simt sigura..chiar dc am atatea persoane care ma iubesc… urasc faptul ca inca nu am reusit sa gasec scopul meu in viata… si urasc faptul ca trebui sa traiesc printre atatea pesoane pline de ura…sunt multe lucruri care le urasc… dar cel mai mult urasc ca nu pot sa fiu fericita…

Leave a Reply

