Muzica de zi cu zi.


Probabil toti dintre noi au avut sau inca au trupe muzicale favorite. Candva fiind intrebat ce loc ii oferi muzicii in preferintele tale ai fi raspuns cu siguranta “primul”. Cu toate acestea insa, cred ca fiecare dintre noi este captivat de diferite elemente a unei melodii. Fie ca esti atrasa de solisti, iti place linia melodica sau versurile, intotdeauna vei spune ca te regasesti in formatia respectiva. In opinia mea toti am trecut prin aceasta perioada in adolescenta, o perioada in care muzica era totul si aveam una sau mai multe formatii favorite despre care colectionam tot ce se putea colectiona precum postere, articole din revista, tricouri, insigne sau mai stiu eu ce accesorii. Vorbind din postura mea perioada a durat vreo 2 ani : varsta 15-17 si devenisem fanul trupei Linkin Park (ca urmare camera mea inca mai are 2 grafitti-uri de jumatate de metru (50×50) si altul care-mi acopera o buna parte dintr-un perete pentru ca imi place sa le tin ca amintiri si chiar le-am mai restaurat intre timp). Daca ma regaseam in versurile lor? Deloc. Imi placea faptul ca lucrau piesele foarte detaliat si ma regaseam in acest lucru, pentru ca si eu cred ca sunt perfectionist cand lucrez la ceva. In perioada respectiva a luat viata si batranul proiect www.linkinpark4ever.tk (pt cunoscatori) site carui ii acordam o importanta parte din timp si care incepuse sa mearga mai mult decat bine avand cate 1500 de vizite saptamanal si un forum mai mult decat neincapator. Am spus asta ca sa formez o idee asupra “cat de departe ai putea merge” din “fanatism”.

Nu cred ca pot critica pe nimeni cand vine vorba de muzica, poate exceptand doar “rockaritele” de 14 ani indragostite de tokio hotel sau mai stiu eu ce copii emo care cred ca au vazut tot ce era de vazut in viata si care isi impartasesc intreaga durere alaturi de acesti idoli. Ma abtin sa critic si manelistii de aceasta data pentru ca…romanul e sarac, romanului daca ii dai un bob de aur va fi atat de fericit incat il va arata atat cunoscutilor, dar si necunoscutilor. Cum vreti sa reactioneze daca el crede ca are bani si valoare? Mai ales prin alimentarea cu euroi din taramul capsunelor. Toate astea adunate cu educatia din mediul rural (avand in vedere ca din acest mediu se migreaza masiv si totodata in acest mediu se asculta cel mai mult manelele) rezulta…rezulta o justificare logica, dar sa nu mai deviem de la subiect.

In momentul de fata ascult foarte rar muzica si daca e sa fie, atunci e Alternosfera si poate mai nimereste si Payable on Death ( de aici ColdFire P.O.D. , ColdFire era ca de obicei luat ) sau Linkin Park. Mai nou am ajuns sa ascult si Gorillaz. De ce ascult rar? Poate pentru ca ma consider prea “batran” pentru a mai raspunde la intrebarea : “-Si ce-ti place sa faci?” “-Sa ascult muzica”, un raspuns care mi se pare complet idiot, sau poate din lipsa de timp, nevoie de concentrare sau fie chiar de liniste.

6 responses to this post.

  1. Posted by castrabetty on September 29, 2008 at 6:16 PM

    Din adolescenta incepe si nu se mai termina. Daca de la varste fragede ti-ai facut o obsesie pt ea, va face parte din tine intotdeauna. Doar ca odata cu varsta ti se schimba si gustul in muzica.
    Mircea Badea cred ca este una din putinele persoane care nu se incadreaza 🙂

  2. Cine e Mircea Badea?

  3. Posted by Robert on October 1, 2008 at 1:04 PM

    Dragă Betty, probabil tu ai mai multă experienţă de viaţă decât Mircea Badea şi cu cel puţin o circumvoluţiune mai mult pe creier decât el. Doar aşa ţi-ai putea permite să te iei de el. Către ColdFire: am prins ironia; nu ştiu ce simţi tu, dar eu consider că am învăţat multe de la acest om şi încă mai am de învăţat. Prin faptul că încerci să-l ironizezi pe Mircea, mă faci să te asociez cu ceilalţi “bloggeraşi” (cum le spune chiar el), care se încadrează la categoriile şi ideile pe care chiar tu ai anunţat că nu le susţii pe acest blog. Nu spun să-l lauzi, dar dacă nu ai nimic notabil de zis în ceea ce-l priveşte, consider că este mai potrivit să nu-l pomeneşti. E clar că nu avem aceleaşi gusturi muzicale; nici mie nu-mi plac Alternosfera şi nimic de genul, însă nu mă apuc să-i înjur pe blog-uri. Sunt de acord că gusturile nu se discută, dar se educă. Îţi doresc mai multă inspiraţie data viitoare!

  4. Repet, cine e Mircea Badea? E doar un mascarici care citeste ziarul. Nu sunt atat de interesat de domeniul politic incat sa-l urmaresc. Asta ca sa nu citez “Sa traiti domnule Voiculescu”

  5. Posted by castrabetty on October 1, 2008 at 9:25 PM

    Draga Robert. Nu am nimic cu el. Ii urmaresc fiecare emisiune. Taci.

  6. Posted by Robert on October 4, 2008 at 7:41 PM

    Betty, sesizasem oarece urme de ironie în comentariul tău, asta m-a făcut să reacţionez, dar acum gata, am tăcut.
    ColdFire, dacă aceasta este opinia ta, atunci este de prisos să mai aduc alte argumente. Nu am s-o fac pentru că nici nu vreau. Consider că am epuizat subiectul; tot ce am avut de spus pe această temă, am spus în comentariul meu anterior. Adaug acest comentariu ca să se ştie asta. Pe acest blog, ai unele articole chiar interesante, te rog nu te îndepărta de la acel stil, ar fi păcat… asta aşa, ca o recomandare din partea mea, un “fan” al lui Mircea Badea. Tu decizi dacă vei urma acest sfat sau nu. Rezultatele se vor vedea în aşa-zisul trafic, precum şi în aceste comentarii. Mult succes!

Leave a Reply

