Ceva imi mananca timpul


Stau si-astept prea mult in statia de autobuz.

Patru-cinci zeci de minute pana la destinatia zilnica.

Jumatatea de ora pe care o petrec ca sa imi gatesc ceva ce mananc in 5 minute.

Traficul oribil de aglomerat.

Soferii ce merg ca melcul cand sunt cu masina.

Viteza cu care se misca acasa uneori internet-ul.

Discutiile interminabile cand ai o problema, de genul: Stai, ca nu-i responsabilitatea mea, stai sa intreb mai departe, nu stiu eu, aflu, imi intreb seful etc

Cozile interminabile pe la fel de fel de ghisee care te trimit de la unul la celalalt..

Un drum la cablu, unul la net, unul la mobil, unul la fix, unul la banca.

Oamenii care nu inteleg ca messenger-ul nu este pentru scris romane si asteptat feedback dupa fiecare fraza.

Statul la calculator.

Source Debuging-ul. Jocurile pe calculator.

Tie ce iti mananca timpul?

5 responses to this post.

  1. Posted by betty on September 19, 2008 at 9:01 PM

    Eu il mananc pe el.
    Si ce-ai vrea sa faci daca nu ai fi nevoit sa treci prin toate astea?
    Daca nu erau astea, erau altele si mai rele ..

  2. Mie lucrul imi omoara 8 ore din zi (incepand de la 7 seara ), apoi 8 ore de somn. Restul de 8 ore mi-l ocup cu prieteni, iesit in oras, jocuri online, mancat si… cam atat ca apoi incepe lucrul iar 😦

  3. pai…mie imi mananca timpul faptul ca stau in romania… cum ai spus si tu mai sus: “Traficul oribil de aglomerat.” . sunt multe chestii care ne rapesc timpul..dar asta e.

  4. Posted by deadcountess on September 27, 2008 at 3:07 PM

    mie-mi mananca timpul prostia zilnica
    * semafoarele din bucuresti
    *soferii prosti din trafic
    * dificultatea unui loc de cazare in camin si chiriile scumpe pt ca zilnic obosesc Google
    * limbajul stupid de messenger si abreviatiile pe care nu le intelege nici cel care le face (uneori)
    *faptul ca unii stau degeaba cand eu muncesc
    *ca secretarele de la facultate nu te baga in seama si nu-ti raspund la telefon
    *cei care nu inteleg ca explicatiile nu se dau de doua ori
    *metroul care se opreste intre statii
    *si minutarul care imi scurteaza viata

    si cum intotdeauna e loc de mai mult… fentez

  5. Posted by katy on October 8, 2008 at 11:53 AM

    hmmm…ce imi manaca mie timpul??
    Poi..-munca-8ore
    -si drumul pe care il fac in fiecare zi pana la munca…asta insemnand cca 2 h(dus-intors)
    – si somnul…sunt dependenta de somn…:P

    as mai avea cateva comentarii de facut… domnisoarei contess…dar e o tara libera fiecare gandeste cum vrea…asa ca spor..:*

Leave a Reply

