Amicitie Pretinsa.


Oricine are cunostinte, are relatii, are persoane ce-l inconjoara si cu care interactioneaza in viata cotidiana. Cu majoritatea preferam sa credem ca avem o relatie de prietenie, dar prietenia adevarata exista? Prietenia e cam acelasi lucru cu iubirea, trebuie sa fi orb sa crezi ca exista, sa fi usor de dus de nas, de prostit. Prietenia se face din motive si difera intre genuri. Prefer sa cred ca nu exista prietenia, sunt prieten cu tine pentru ca ai bani, esti cunoscut, avem acelasi stil, aceeasi moda, ai ceva ce ma intereseaza, doar nu am ajuns degeaba sa vorbesc cu tine, avem niste pasiuni comune, dar nu ma vei pune niciodata inaintea ta. Singurii in care poti avea incredere sunt membrii familiei in cazul in care este o familie unita, nimic mai mult. Baietii se imprietenesc mai usor decat fetele si raman la un anumit nivel. Despre prietenia intre fete pot zice ca este mult mai falsa si putand dezvolta textual mai mult, o voi face: Desi fetele sunt cunoscute ca fiind mult mai invidioase, mai rele, mai barfitoare cu toate aveti iubitele voastre, grupul vostru de fete, de surori cu care va iubiti, sarutati, strangeti in brate, pupati cand va intalniti, tineti de mana, strangeti in brate din nou, cu toate ca pe la spate barfiti pe cea care lipseste din grup la acel moment si va tradati atat de des. De ce la voi atata afectiune este normala, iar doi baieti pe strada de mana ar fi ciudati? Parca noi eram cei obsedati, ce e cu atata dragoste intre voi? De ce sunteti atat de false ? De la cate fete ne certam noi si de la cati baieti va certati voi ?

Sa nu se creada ca sunt misogin, dar fetele sincere, cuminti, fidele, si asa mai departe sunt din ce in ce mai rare. Un motiv ar fi poate moda, efectul de turma, falirea cu haine de firma, cu tocuri, machiaj, gentute. Intr-un colectiv nu ati putea fi mai prejos decat cealalta si automat veti urma si voi acelasi stil, aceleasi obiceiuri, aceleasi cure, aceleasi tratamente. Apare usor invidia prin acest lucru si pana la barfa nu mai este mult. Si totusi, in colectiv sunteti cele mai bune prietene, nu-i asa? Va spuneti cele mai ascunse secrete si sunteti convinse ca nu vor fi pronuntate niciodata de cealalta.

Prietenie…de cate ori ajungem sa fim dezamagiti de aceste persoane? De cate ori suntem falsi cand vorbim cu ceilalti ?

5 responses to this post.

  1. Posted by aishee71 on April 10, 2008 at 11:19 AM

    Si de aceea ramanem pana la adanci batraneti singuri….chiar si alaturi de cineva

  2. Posted by castrabetty on April 10, 2008 at 6:25 PM

    Cred ca de-abia asteptai sa-ti spui oful asta. Da, unele sunt si asa, daca lor le convine modul asta de viata nu au decat..Cele care se respecta nu le vei gasi prea des in grupuleturi de genu asta. Simti nevoie sa iti petreci si tu timpul cu cineva, sa te mai eliberezi, sa mai cunosti oameni, dar dupa ce o faci, uneori nu-ti mai vine sa iesi din casa. Evita lucrurile care nu-ti plac, nu-ti convin, si ai rezolvat problema. Sunt si oameni care merita. Nu trebuie neaparat sa-ti vinzi sufletul pentru ei, dar macar sa stii ca ai cu cine schimba o vorba buna.
    De ce suntem falsi ? Uneori din greseala 🙂 sau asta vedem in jurul nostru si cu asta ne obisnuim. Important e sa recunoastem ca am gresit, poate putem fi iertati pe jumatate.
    La faza cu ce fac unele fete.. si mie imi provoaca dispret,si nu sunt singura, nu numai baietilor.

  3. Posted by schnappi on April 11, 2008 at 1:10 AM

    io nu-s d acord cu tini… prietenia (^ iubirea also ) ii cel mai frumos lucru ever… 😀 nic nu se poate compara cu mom in care cineva se gandeste la tini si te face sa zambesti … sau cand faci tu… 😀 nic nu se compara cu un zambet cald al unui prieten draggg 😀 parerea mea… si ii fain sa stiu ca , chiar daca am prieteni cu care nu ma vad ff des, in momentu in care am nevoie d ei is alaturi d mini (si invers also … ) 😀

    daca nu crezi in prietenie ^ iubire ce iti face viata mai frumoasa? in germana asta se numeste die kleinen Vergnuegungen (micile placeri ale vietii ) .. care ii f ff fain sa le impartasesti cu prieteni… d exemplu cand ninge afara si trimiti sms la mai multi sau alte chestii d genu…

    da intr-adevar is si prieteni care te dezamagesc, dar treci peste asta, nu?

    iar ce vb d faza cu fetele si tocuri,moda si alea, alea i’ll never understand those kind of girls neither… 😀 io nu as putea sa fiu asa niciodata… 😀 giving up sport closses.. nie (aka niciodata) 😀

  4. Posted by deadcountess on April 11, 2008 at 3:13 PM

    well, eu imi permit sa nu fiu de acord cu tine. pot sa iti spun ca eu de exemplu, umblu foarte des in compoania celorlalte “surori” ale mele. si una din ele e mereu foarte la moda, cealalta foarte sport, iar eu cu rockul, si intotdeauna ne-am respectat intre noi, si mai ales relatiile celeilalte cu baietii. nici macar nu suntem de aceeasi varsta, dar ne iubim, si suntem mereu impreuna, mereu iesim, ce patzeste una, cealelalte sar in ajutorul ei. ohh, si crede-ma ca atunci cand suferi, ai nevoie de prieteni, asa e normal si firesc. si cred ca prietenia exista, altfel ne-am fi omorat unul pe altul de mult. am prietenii de ani de zile care si acum se mentin in ciuda distantei si diferentelor de varsta.

    si sa iti mai spun ca nici baietii nu sunt mai grozavi, se barfesc de nu mai pot. trust me.

    si sa pretinzi k nu exista nici prietenie, nici iubire, iarta-ma dar nu sunt de acord cu tine. asta inseamna ca nu ai intalnit pana acum adevarul acestor sentimente. cei care nu le simt in adevarat, mi se par nenorociti. nu mai ai incredere, dar asta nu inseamna ca nu exista. daca tu nu vrei sa accepti ca exista, asta nu inseamna k ele chiar nu exista, tu doar k te faci ca nu le vezi.
    incercam sa ne mintim ca sa nu suferim? prefer sa sufar decat sa ma mint.

    (spor in continuare)

  5. Posted by katy on October 10, 2008 at 8:52 AM

    eu sunt de acord cu tn…am avut tovarasi care credeam k ar face orice pt mn…si cand a fost nevoie a trb sa ma descurc cum pot…pana si fosta mea prietena..ma dezamagit profund….chiar dc ma implorat sa o iert….scuzele nu ma incalzesc cu nimic…durerea ramane in suflet
    si despre iubire…hmmm sa vedem…nu am iubit niciodata de frica sa nu fiu ranita…dar de 2 ani pot zice k iubesc…iar acest lucru nu e bn….la inceput totul e roz…dupa 2 ani….nu mai prezinti atata interes pt el sau ea…si de, acum trb sa gasesc o cale sa pun capat….deci nici iubire nu exista, exista doar interese comune si respect iar astea sunt trecatoare…nu neg k nu exista deloc iubire…dar e rara.
    E placut sa speri k si u poti avea parte de ele…dar sa fim realisti…foarte putini sunt oameni care merita…si lumea este prea mare ca sa ai gasesti toctmai u pe cei ce merita…:(

    si despre falsitate….eu nu sunt asa…eu evit persoanele care nu le agreez, asta dupa ce afla si ele/ei acest lucru ..si astfel sunt eu…cea naturala.

Leave a Reply

